Jag har gjort en rätt stor tabbe.
Skulle köpa dietshakes, jag tänkte att jag gillar ju shakes. Det smakar helt okej och är skönt att slippa fixa mat ibland.. Så jag tittade på tradera om jag kunna hitta något fynd.
Jag köpte 30 påsar blåbär och 19 påsar choklad av Nutrilett shakes för ett bra pris.
Nu återstår bara ett problem..
Jag får klökningar när jag dricker dem. De smakar hemskt.
Tidigare har jag druckit itrim shakes, visserligen färdigblandade, men fortfarande, de drack jag och tyckte faktiskt nästan om dem. Ja nästan, det är ju inte oboj direkt, men de fungerade att dricka.
Nu har jag 46 drycker kvar av klökningar. Får väl skylla mig själv att jag är envis nog att inte sälja dem vidare nu när jag väl köpt dem. Om inte annat är det billig lunch, men inte särskilt njutbar.
Fördelen med shakes är ju faktiskt att man uppskattar riktig mat väldigt mycket efteråt .. herregud, varför föddes man inte för tidigt så man slapp bry sig om sin storlek?
För övrigt så är min praktik över nu, SCORE! jag andas ut och kan sova på nätterna. Nu kommer dock nästa problem. Jag var i skolan igår och det verkar som att jag har ett stort erkännande att göra för mig själv. Jag har varken velat eller vågar erkänna det förut.
Jag tycker inte om
min klass,
mina lärare
min skola,
min lägenhet,
Helsingborg.
Det har aldrig hänt förut. Det ska till en hel del innan jag börjar gnälla över sånt på ett plan där det faktiskt stör mig på riktigt. Helsingborg borde inte få skit för det här egentligen, det är en väldigt fin stad och så. Men jag har inte träffat någon som jag helt och fullt tycker om härifrån vad jag kan komma på nu på rak ärm.(Daniel räknas inte med i Helsingborg, han är faktiskt ifrån lund ^^) Min lägenhet har många skavanker och hyresvärden därtill har förstört en hel del angående hur jag trivs här. Min skola, skulle jag kunna skriva en hel uppsatts om vilka fel och brister som finns, och det tänker jag också göra såfort jag har mina slutbetyg i handen. Mina lärare, där möjligvis en eller två inte är inkluderade är okompetenta och otrevliga. Min klass.. hm jag är inte helt redo att bestämma mig där än. De är trevliga och så. Men.. de är alla killar och uppträder överaskande som tjejer emot varandra. Jag slutar inte förvånas.
Längtar sönder till jag flyttar till malmö i januari. Blir ett litet projekt att försöka få tillbaka mina vänner. Saknar att ha folk omkring mig som jag tycker om, det händer inte ofta nuförtiden för att jag inte har tid att pendla lika mycket.
Ska bli skönt att pendla till skolan istället för till dem. Får bara hoppas att de vill träffa mig också.
Jag ska även försöka besöka gymmet på Kirseberg lika ofta som jag gjorde i Trelleborg när det var som bäst. Nästa år kommer förhoppningsvis med många positiva förändringar!
tisdag 18 december 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar