fredag 31 maj 2013

feberdrömmar

Ni vet feberdrömmar? Dem som känns som flera timmar långa och ibland helt klara, och verkliga.
Jag hade precis en sån dröm där jag fick träffa inte bara en stor idol utan världens
absolut hetaste man.
På något sätt kände hans släkt min och det var runt jultid. Plötsligt såg jag honom,
jag gick fram till honom och frågade om hans tatueringar. Lyfte hans högra arm och började känna
på den samtidigt som jag frågade vad dem stod för och osv. Han började prata entusiastiskt.
Vissa saker han sa visste jag redan, men ville inte verka
inbiten fan så lyssnade tålmodigt. Han var så himla vacker, och han intresserade sig för mig.
Jag gick iväg och han såg genuint uttråkad ut när jag var borta. Jag vinkade ifrån ett fönster
en våning upp, bildade ett hjärta med händerna.
Jag var euforisk. Jag hade fått prata med Ville och han var trevlig, jag skulle även få åka iväg
på en resa för att vara med honom senare, i hans hem.
En stund senare skulle han och hans crew åka iväg till washington för att spela in en musikvideo,
det var dit jag skulle komma sen. Han verkade glad över att han skulle få se mig igen snart igen.
Ledsen över att åka.
En stund senare var jag ,pappa och kris påväg till washington, med inplastade julklappar och
stressiga som vanligt. Det slog mig att jag antagligen kan få åka till Ville när jag vill i framtiden.
Det var så himla verkligt, och känslan när jag vaknar är helt underbar. Istället för den bittra
känslan man brukar få när man vaknar upp ur bra drömmar så var jag lycklig.
Det känns som att jag har fått ett minne jag aldrig glömmer, Jag har träffat Ville, även
om han inte vet det själv :3
haha, Ville valo alltså, finns inga ord.  

Nu lär jag lyssna på HIM hela dagen och drömma vidare. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar