torsdag 15 november 2012

Oh god.

Det är lustigt för han pratade med beundran igår om att han hade en nära vän, som var hur smart som helst och kommit långt i sin karriär, men han kom alltid försent eftersom han hade en personlig störning, likt adhd.
Själv har han inte kommit någonstans i sin karriär, men han verkar ta efter mönstret att inte komma i tid. Tror han att han kommer lyckas då?
Skulle varit här för 15 min sen. Undrar om jag borde förvänta mig 3 timmar som standard hädanefter, eftersom det är vad det tagit hittills efter att jag puschat på honom lite.
Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar