Det är lustigt för han pratade med beundran igår om att han hade en nära vän, som var hur smart som helst och kommit långt i sin karriär, men han kom alltid försent eftersom han hade en personlig störning, likt adhd.
Själv har han inte kommit någonstans i sin karriär, men han verkar ta efter mönstret att inte komma i tid. Tror han att han kommer lyckas då?
Skulle varit här för 15 min sen. Undrar om jag borde förvänta mig 3 timmar som standard hädanefter, eftersom det är vad det tagit hittills efter att jag puschat på honom lite.
Den som lever får se.
torsdag 15 november 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar