onsdag 14 november 2012

Utkast från igår.
Det blir inte precis bättre.
Det har gått tre dagar och det känns som flera veckor, hur sjukt är inte det?
Praktiken går åt helvete dessutom, jag hade nästan gjort vafan som helst nu.
Jag hatar allt. Vill typ slå sönder allt jag ser.
Dessutom har jag rökt en massa. Grattis till mig.


idag.
Sitter och funderar på varför det ska ta emot så jävla mycket att ringa till företag.
Antar att jag är rädd för att behöva prata med överpretentiösa människor och få nej överallt.
Har kommit överens med en annan i klassen att göra arbete tillsammans om vi inte får ja någonstans. Varje gång han säger att han ska ringa får jag ringa honom eftersom han inte ringer tillbaka. Idag skulle vi träffas och han sa att han kommer om max en timme. Nu har det gått två och han har inte hört av sig.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar ringa till företag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar